Recenzie (191)
Kvaska (2007)
ZLO!! jedna hvezdicka za Lucku!
American Hardcore (2006)
hehe, ceske pivo tam hraje!
Nabúchaná (2007)
strasliva nuda od zacatku do konca
Heima: film kapely Sigur Rós (2007)
krasa...
Griffinovci (1999) (seriál)
po prvni serii 3* uvidime jaka je druha...
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
po 14 dilu zvedam hodnoceni o hvezdicku, je to cim dal lepsi a to je jedine dobre!
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
druha serie je uplne kokotska !!
Najlepší športovec storočia (2006)
zatym nejlepsi film co sem letos videl!
Transformers (2007)
Bay je kokot.... absolutni trapna pycarna, jednu * za auta!!
Zamestnanec mesiaca (2006)
stupidni nuda, jedna hvezdicka za kozy J.S.