Recenzie (379)
Svět klidu (2020) (seriál)
110 %, ak nie viac.
Mama na prenájom (2023) (seriál)
Motívy či už hlavné alebo vedľajšie s malými deťmi v hlavných úlohách to je tak originálne, asi ako malé deti v hlavných úlohách v hlavných alebo vedľajších motívoch v seriálových skvostoch z produkcie komerčných vesmírnych staníc obmedzeného slovenského priestoru.
Temná doba (2022) (relácia)
Veľmi dobrý počin.
Pravda a spravedlnost (2019)
Delikátna záležitosť vyobrazujúca človeka tak, ako ho poznáme od nepamäti. Pre ktorú jeho verziu sa rozhodnete vy?
Stratená dolina (1976)
To čo bolo? Hviezda čisto za osadenstvo a "kulisy" nič iné.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Typická slovenská prízemná ......ina.
Ľadová búrka (1997)
Jeden z mála filmov, kde vedľajšia dejová línia presahuje tú hlavnú svojím obsahom, významom, znepokojujúcim priebehom a vonkoncom aj smutnejším koncom. A varovanie na záver, vôbec nejde o film pozerateľný hocikedy.
Dunaj, k vašim službám (2023) (seriál)
Prosím vás, povedal by niekto tým našim varechám, že hranie v televíznom rozhraní nie je to isté ako hranie v divadle, ktoré si vyžaduje úplne iné výrazové prostriedky a prejav? Kvalitne amatérske, a to človek nevidel ani obraz z tej hovadiny, čisto založené na kvalifikovanom odhade vychádzajúcom z upútaviek vysielaných tými nešťastníkmi pomedzi iné kvalitné formáty.
Mestečko Twin Peaks - The Return (2017) (séria)
Divné. Škoda, že to nemalo nič spoločné s prvými dvomi sériami seriálového spracovania.
Twin Peaks (1992)
?