Recenzie (985)
Candyman (2021)
Původní Candyman je pro mne dost zásadní dílo - dodnes si pamatuju, jak ho hráli u nás na vesnici v kině a byly k tomu moc pěkný děsivý plakáty. Candyman má mimořádný význam z pohledu urban-legend subškatulky a krom děsivého příběhu přináší i rasovou otázku, která není ani po letech uspokojivě vyřešena. Bylo nad slunce jasné, že pokud za filmem bude stát Jordan Peele, který si v rasové problematice vyloženě libuje (viz rasisticky zabarvené filmy Get Out a Us), nemohlo to dopadnout jinak. A vůbec nemám problém s tím, jak film s tímto tématem pracuje, mrzí mě, jak pracuje s odkazem původního Candymana a ohýbá si ho k obrazu svému. Ačkoli závěrečná scéna, ve které se mihne samotný Todd, mi přivodila husí kůži jako už dlouho ne.
Black Widow (2021)
Ty vole, to je bída!
Vtelenie zla (2021)
Jestli tenhle film něco charakterizuje, pak je to slůvko obskurní!
Vincentov svet (2004) (seriál)
Jeremy Piven je neobjevená hvězda pohybovýho a výrazovýho herectví!
Únos Lisy McVeyovej (2018) (TV film)
Přišlo mi to podobně scénaristicky slabý jako tématicky podobnej Room. Dokud jsme byly v prostředí únosu, tak to docela táhlo (má to solidní produkci), ale jakmile byla buchta v bezpečí, tak následoval totální propad a nuda až do hoven...
Prekliata (2021)
Se jim ta postprodukce moc nepovedla. Nicméně intro je epic!
Capone (2020)
To je ale blbost! Něco tak nesmírně otravného jsem dlouho neviděl...
Dellamorte Dellamore (1994)
Nezvykle poetická a autentická atmoféra!
Pach krve (2021)
Naprosto zbytečnej restart pramálo související s původní řadou...
Jako v bavlnce (2020)
Škoda, že ke konci to šlo do kytek, do půlky jsem to žral jako blázen!