Recenzie (21)
Nesmrteľná milenka (1994)
Dokument "The Genius of Beethoven" ma lepsi herecke vykony a je zabavnejsi nez tahle sracka, ktera je realite Beethovenova zivota na hony vzdalena. Pred tim, nez jsem cetl nekolik biografii o skladatelove zivote za 2*, po precteni odpad.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Nechápu proč v půlce filmu partu nasteroidovaných, testosteron dštících dědků nahradí v plenkách oděná batolata bez kapky charismatu. Od té chvíle to jde vše po hlavě do prdele a finále, kde se pár frajerů s brokovnicema postaví "armádě" která najíždí "po vlnách", po jejichž selhání se objeví sám "big boss", který jde sólo pošéfovat to co nezvládly 2 obrněné prapory s leteckou podporou... 1 hvězdu za Snipese & Banderase.
Divergencia (2014)
Tento film je pěkná mrdka
Temný prípad (2014) (seriál)
Při sledování jsem měl podivný pocit, když se za 7 dílů prakticky nic nevyřešilo a pomalu se blížil konec toho osmého, tak už jsem se jal googlit kdy že vychází ta druhá série. Nakonec přišlo překvapení a přeci jen se tam něco událo, takže ten konec můžu vzít s povděkem. Atmosféra seriálu si myslím sedí perfektně, to pomalé a temné tempo se hodí ke krajině a tématu a oba herci v hlavních rolích hrajou naprosto fantasticky, Matthew dokazuje proč letos dostal toho Oscara.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Do té večeřové scény to byl odpad, pak to poskočilo na 2 hvězdy a ten konec ještě jednu přidal. Každopádně to byl snad nejtrapnější Ferrellův film a to jsem viděl Casa de mi Padre...
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Viděl jsem to na živo jak ve Zlíně, tak v Praze na Lávce. Většina představení byla beznadějně vyprodána a není se čemu divit. Tohle opravdu otevírá oči.
Life's Too Short (2011) (seriál)
Takhle upřímně jsem se už dlouho nenasmál, Warwick hraje sám sebe naprosto úžasně a to co si zažívá se snad ani nedá vymyslet, to musel prožít. U scény s popelnicí jsem se válel po zemi, podobně jako při stěhování myčky nádobí, to už mi smíchy tekly slzy.
Je to soda (2005) (seriál)
Nejlepší seriál co jsem kdy viděl. A to sem viděl všechno.
Casa de mi Padre (2012)
What the fuck. Tenhle film je bud genialni a ja ho nepochopil, nebo je to nejvetsi picovina co kdy byla natocena. Hodnotim ho za 1*, ale fakt me pobavil.
Vôňa ženy (1992)
4,5*, priste mozna za 5.