Recenzie (30)
Walking Dead (2010) (seriál)
První série se mi docela líbila a dal bych ji 4* s odřenýma ušima, ale ten naprostý sranec co následuje v druhé sérii už po třetím prospaném dílu nedokážu vystát. Miluju survival horrory a nechápu jak se mohlo někomu podařit to takhle sprznit. takže suma sumárum (4+0)/2=2.
A-Team: Posledná misia (2010)
Koukam, ze je tedka nejak v mode davat akcni role hercum kteri v realu papkaji prostenal a kazdy vecer se modli aby se druhy den rano probudili. Samozrejme prehanim, ale leze mi na nervy ze hollywood dela z sedesatniku supermany. Jasne ze je to vic komedie nez akce, ale ja se u toho bohuzel moc nepobavil. Prepalena stopaz tomu taky moc nepomohla...
G.I. Joe (2009)
Vetsi kravinu jsem uz hodne dlouho nevidel. Scenar muselo psat tak osmilete decko na halucinogenech.
Jezdci Apokalypsy (2009)
by me zajimalo jak se clovek sam dokaze povesit tak vysoko na haky...
Pokánie (2007)
zacatek vypadal tak nadejne a stala se z toho prestopazovana nuda, ze ktere si krome dlouheho zaberu budu tezko neco pamatovat(jo vlastne jeste diru v hlave vojaka)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Pro mě naprosto nekoukatelný feministický blábol! Asi nikdy nepochopím celou tu mánii kolem tohletoho seriálu a už vůbec nechápu jak se tahle ukecaná nuda o spáleném koláči může líbit nějakému chlapovi.
21 gramov (2003)
tohle mě emotivně úplně vyšťavilo
Tvrdé palice (2008)
vetsinou nuda a naprosto nezazivny a pomerne tupy humor. clooney mi jako reziser vubec nesedi, cely film mi prijde nekonzistentni a finalni pointa az moc slaba
Janghwa, hongryeon (2003)
Cekal jsem od tohohle filmu hodne a bohuzel se dostavilo zklamani. Zbytecne sceny, zabery(zed,postel,schody,strih)a samoucelne lekacky. Tenhle film predchozi veta pro me vystihuje a asi nikdy plne nepochopim asijskou mentalitu a jejich chovani, ktere musi leckteremu evropanovi prijit prinejmensim ujete.
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
jedna hvezdicka za party "dole bez":-)