Recenzie (2 939)
Smrt stopařek (1979)
Na tento film mám spomienky. Som zo Žiliny a vrah týchto dievčat býval v Tepličke nad Váhom , dnes to je už skoro súčasť mesta. Robil som dokonca z bratrancom toho človeka. Táto udalosť u nás dosť rezonovala. Film bol len hraným príbehom, ktorý zľahka načrtol dej skutočnej udalosti. 70%.
Zítra se bude tančit všude (1952)
Silne socialistická propaganda......
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Tento seriál mám rád. Po prvé preto, že tu si fantasticky zahrali dvaja herci: Jaromír Hanzlík a Petr Haničinec. Potom aj preto, že kone sú krásne zvieratá.... A zabudol som aj na Josefa Kemra...paráda 75%.
Křtiny (1981)
Film ma dosť sklamal.......45%.
Zlá krev (1986) (seriál)
Pokračovanie seriálu Sňatky z rozumu. Osobne ma nesklamalo. Výborné herecké obsadenie. F.Filip opäť ukázal , že je jeden z najlepších seriálových režisérov......80%.
Pražský písničkář (1997) (seriál)
Hašlerky mám rád a to nielen cukríky. Dosť som bol prekvapený aké výstižné mal slová vo svojich pesničkách. Výborný herecký výkon nám ukázal V.Preiss. 65%.
Bota jménem Melichar (1983)
Film zo školského prostredia. Celkom výstižný, aj my sme sa v škole stále prezúvali....55%.
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Celkom dobrý seriál, no dosť sa podobá ostatným seriálom vyrobeným po sametovej revolúcii. 70%.
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Televízny seriál z športového prostredia , ľahkej atletiky. Herci sa nabehali do sýtosti, aspoň mali kondíciu. Seriál len priemerný......60%.
Veľký (1988)
Celkom zaujímavý film. Mladý chlapec sa stane dospelým a zistí aké to je!! Mladučký T.Hanks. 65%.