Recenzie (27)
Ulica (2005) (seriál)
Ti "herci" nehrají, jen stojí,leží, sedí a předčítají dialogy. Odpad kultury.
Farby lásky (1999) (seriál)
Kvůli té odporné znělce jsem často přemýšlel o sebevraždě. Tohle nejsou herci!
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Klasika, která se bude v čechách vysílat i za sto let a dav se bude za zvuků Gottova chorálu pořád tupě usmívat.
Solomon Kane (2009)
Na tenhle film jsem se hodně těšil a nezklamal mě. Všude samá krev a špína, úplně jiný styl fantasy než Pán prstenů. Není divu že si v americe nenašel distributora a původně plánované další dva díly nebudou, chybí tu totiž veselá postavička která by se Salomonem držela za jeden provaz a sem tam utrousila nějaký vtípek. Tohle je drsná, krvavá a zábavná fantasy. Howardovi by se tenhle Solomon určitě líbil.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Nic jsem si od tohodle filmu nesliboval a o to větší to pro mě bylo překvapení. Naprosto úžasný film se skvělou Annou Sophií Robb a T1000, která strčí do kapsy Narnii, Zlatý kompas a dokonce i Harry Pottera. I když je to trochu o něčem jiným.
Tarzan (1991) (seriál)
Klasika mého dětství, kterou jsem ve školní družině první nebo druhý třídy, společně s ostatními stejně postiženými opomily se zatajeným dechem sledoval. Vychovatelky se málem psychicky zhorutily když jsme napodobovali Tarzanův řev z tohodle seriálu. A na rozdíl od většiny zde hodnotících se nebojím přiznat že mě to bavilo (ten seriál-)).
Divé svine (2007)
Zábavná a nenáročná komedie, která neurazí a u které jsem se sem tam i zasmál. Obsazení je taky v pohodě.