Recenzie (40)
The Playlist (2022) (seriál)
Konečně máme i my, ajťáci, své Opus Magnum. Pryč jsou doby umaštěných IT crowd, kdy jste se na párty raději vydávali za doktory medicíny či práv. The playlist je sexy, cool, mnohovrstevný a přináší revoluci. A já jen tleskám a poohlížím se po nějakém tom netradičním start upu, byť už spíš v roli lehce vyžilého Martina Lorentzona.
Denník moderného fotra (2021)
To vypadá jak kdyby to psal Landsman. Čurina až na půdu, no jo.
Chyby (2021)
Prušinovský s o kolečkem míň.
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Je to ještě horší, než Hra o trůny v podání Benioffa a Weisse.
Tím tvrdší je pád (2021)
Tak jako nemám nic proti bajkám, kde chytrý dežo přechytračil hloupého gadžu, sám jsem vyrůstal na hanácké vesnici na sklonku normalizace, kde toto bylo denním chlebem. Nicméně chtělo by to v té alternativní historii i trochu inteligence a smysluplného scénáře, což se zde bohužel nekoná.
Chľast (2020)
Líbilo se mi, jak se Mads vybodl na manželku a radši zachlastal s maturantkama
Velký úklid s Marií Kondo (2019) (relácia)
Jako ono je to strašná blbost, člověk jen žase, jací jsou ti amíci sběratelé harampádí a Marie Kondo vypadá s tím svým permanentním úsměvem poněkud strnule, a pak najednou otevřete šuplík, a začnete si věci třídit do krabiček a vyhazovat po letech objevené krámy, najednou vám vadí zapomenutá krabice na chodbě, o kterou tři čtvrtě roku zakopáváte, když jdete v noci po tmě na záchod, a nezbývá vám než uznat, že tato sympatická děvčice s věčně ustrnulým úsměvem má v ledasčem recht, předse no.
Vzestup Osmanské říše (2020) (seriál)
Hezky natočené prznění dějin z pohledu druhé strany.
Mlčanie (2016)
Buddhistický inkvizitor nahání španělské jezuity a japonští rybáři 17tého století mluvící perfektní angličtinou šlapou na ikony - nasmál jsem se jako dlouho ne :)
Prázdniny v Provence (2016)
Sem se bavil, no a co! :)