Recenzie (116)
Kaena (2003)
Nejprve to měla být videohra, ale pak se tvůrci rozhodli stvořit film a myslím, že to nedopadlo tak hrozně. Vizualní podoba je místy opravdu úžasná, ale příběh občas dost trpí omezeností prostředím ve kterém se odéhrává.
Král síly: Příběh Rickyho (1991)
Magická hlbočina (1988)
První hodina tak na **** ,ale ten konec- nádhera.
Birds of Prey (2002) (seriál)
Dobrý nápad postavit seriál na hrdince, která je dcerou BATMANA a Kočičí ženy, ale provedení je až na pár vyjimek (uvod a několik soubojů) ubohé.
Hľadá sa Nemo (2003)
Ty rybičky mě rozesmály, donutily mne se o ně bát, ale hlavně mě dojaly.
Pán veľrýb (2002)
Už po prvnim zhlédnutí traileru jsem věděl, že tento film za něco stojí. Název zní sice trochu pohádkově, ale film žádná pohádka není. Je to film o současném životě původních obyvatel Nového Zélandu, přitom ale není tak drsný jako Kdysi byli bojovníky, naopak působí velmi mile až krásně.
Osud sveta (2002)
Příběh o navrácení se zpět v čase, aby se tím zabránilo katastrofě už tu byl. Válka s mimozemskejma šmejdama taky. Uhýbání kulkám už se taky vidělo. Zastavování času taky, ale neviděl jsem to nikdy tak pěkně všechno pohromadě. Všechno tohle s tohoto filmu dělá pěkně divokou podívanou. A to nemluvě o závěrečném střetnutí připomínajícím závěr Propasti. Fakt je to super jízda. Moc mě potěšil i "překvapivý" závěr- svou překombinovaností. Zase takovej malej Japonskej úlet.
Good bye, Lenin! (2003)
Neberu tento film jako komedii. Jeto smutný příběh plný lásky a odhodlání jednoho muže udržet svou matku při životě co nejdéle, nehledě nato, že jí stvoří novou budoucnost plnou lží. Společně s Eastie Boys to lepší co jsem na téma Berlínská zeď viděl.
Trio z Belleville (2003)
Během filmu nezazní skoro žádná slova. 80 minut beze slov zní velice nudně a nezvykle, ale přesto mě tento film dostal. Je napínavý, vtipný a trochu i melancholický. Hlavní klad tohoto filmu je v jeho výtvarném pojetí. Celý svět ve kterém se příběh odehrává je plný karikatůr lidských osobností, nadmíru vysokých budov, lodí, mýtů o francouzích a američanech a malých nenápadných vtípků. V době kdy svět válcují digitální animované filmy je tato grotezka vítáným návratem ke klasické animaci.
Lesný duch (1981)
Skvělé. Ale dvojku mám raději.