Recenzie (18)
Na streche (2019)
Vynikající Švehlík, Mádl zraje
Planéta Zem - Season 2 (2016) (séria)
Viděl jsem v tomhle dokumentu věci, který jsem nikdy předtim neviděl, jak lvice loví žirafu, nebo jak netopýr loví škorpióna a podobně. To se musí vidět. Kdyby měl každý díl 3 hodiny tak je to málo...
Magický hlas rebelky (2014)
Marta je skvela, ale dokument prumerny.
Horiace Mississippi (1988)
Hackman je výbornej, celý to táhne, ale je to tak nějak ... málo. Postavy jsou šíleně plochý, neznáme jejich motivace atd., film je fajn, ale abych se dozvěděl, že s někým se holt musí bojovat jeho vlastními prostředky, to mi připadá málo.
Kráska v nesnázích (2006)
nechápu, jakej má smysl něco takovýho točit
Leviatan (2014)
5 hvezd mit to o 20 minut min. zoufalstvi á la Rusko, bravo, scenar za jedna
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Clive Owen fenomenální, režie perfektní.
Vzpomínky na lásku (2004)
tak tohle mě tenkrát odrovnalo, velice silné
Úsvit planéty opíc (2014)
Bohužel těžce předvídatelná limonáda, jedno klišé za druhým, nuda. Dobrý příběh zkrátka technologií triků nedohoníš. Kdyby tam běhal Cornelius s opičí maskou na hlavě a bylo to chytrý, tak budu spokojenej.
Čierna labuť (2010)
Kolik parady dokaze reziser udelat se zdanlive nudnym nametem, tleskam, skvela N. Portman i V.Cassel., doporucuji a to vas ani balet nemusi prilis zajimat :)