Recenzie (7)
Tanec ulice 2 (2010)
Divoky Op 2! Neskutečně negroidní sračka. Tupý film který potěší tak maximálně partičku retardovaných hnid.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Rychlé, svižné, energické. Kvalitní akční sci-fi.
Most (2011) (seriál)
Vynikající seriál,skvělé postavy,perfektní příběh.Vřele doporučuji.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Neskutečná slátanina.Eva Green opět ukazuje své pseudoherecké umění s vizáží narkomanky z renarkonu(ostatně jako vždy).Frankenstein,Dorian Gej,Poslední Samuraj.Už chybí jen Jack Rozkuřovač a možná přijde i Jan Tleskač.Po slibném prvním dílu se tento seriál změnil v naprostou sračku.A to jsem vydržel 4 díly!
Fargo (2014) (seriál)
Skvělé charaktery postav,vynikající humor a nenapodobitelná atmosféra zapadlého provinčního městečka dělá z tohoto seriálu kultovní dílo.V záplavě rádobyseriálů vyčnívá minimálně o třídu výše.Doporučuji,budete se královsky bavit.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Vynikající pokračování prvního dílu.Skvěle spojené příběhy Hobity i z Nedokončených příběhů.Jako veliký fanoušek fantasy jsem se bavil.Pozor možné spoilery!!Těšil jsem se hlavně na Medděda,který dostal málo prostoru,což se snad napraví v rozšířené edici.Šmak skvělý.Bard,Starosta vodního města mi ve svých rolích sedli.Vizuálně a efektově vynikající film.Dle knihy napadení Dol Gulduru radou proběhlo proto,aby Sauron dříve nenapadl Lórien,což je zmíněno v nedokončených příbězích,kde Gandalf vysvětluje proč trpaslíky opustil před vstupem do temného hvozdu.Tak proto nevidím jedinou chybu v souboji Gandalfa a Saurona,právě naopak to do sebe hezky zapadá a nezůstává to nezodpovězeno Gandalfovo zmizení tak jako v knize Hobit.Jediné dvě věci mi na filmu vadili a to pomocník starosty-jezerní Gríma Červivec.A hlavně jsem nepochopil černošku v komparsu!!Ve středozemi nikdy nebyli zmíněni černoši,protože tam ani nejsoua nemají tam co dělat-to není rasismus,ale realita knih a této fiktivní země.Zřejmě se P.Jackson zalekl toho,aby nebyl nařčen z rasismu jak se stalo u Pána Prstenů.Ve středozemi jsou: Haradští-Arabi a lidé ze země Chand-Asiaté,ale ne černoši.A proto dávám pouze 4hvězdy,jinak je to pro mě úchvatný film a už se těším jak si jej vychutnám ještě jednou.
Atlas mrakov (2012)
Tento film mě naprosto zklamal.Časové skoky mezi příběhy byly velice rychlé a zbytečné.Zobrazení toho,že jen černoši,asiaté,homosexuálové a míšenci jsou ti dobří a že bílí jsou,byli a i v budoucnosti budou ti nejhorší ze všech lidských ras,mě naprosto znechutilo.A jen pevně doufám(i když vzhledem k těmto komentářům a hodnocením tohoto paskvilu),že to po shlédnutí tohoto snímku ještě nekdo zaregistroval.