Recenzie (31)
Jen ho nechte, ať se bojí (1977)
Parádní trio Sobota, Šimek, Nárožný, ale místy je to opravdová hrůza.
Sexbomba od vedľa (2004)
Po přečtení noticky jsem si říkal, bože to bude zase blbost. Ale pak jsem se bavil. Hodně milý film, který si na nic nehraje.
Superhrdina (2008)
Blbost, ale občas jsem se zasmál. Nieslen je už opravdu hodně starý.
Rallye smrti (2008)
Hodně brutální záležitost, spíš počítačová hra. Ale styl to má.
Revolver (2005)
Podivnější film jsem už dlouho neviděl. Nějak mi to nesedlo. Myšlenka je zajímavá, ale v ději jsem se pořád ztrácel. A Statham s vlasy, nějak jsem si nezvykl.
Toto je Sparta! (2008)
Tohle nemohli myslet vážně. Parodie mám rád, ale tohle je smutná fraška. Našel jsem pouze jednu dobou hlášku, ale dívat se kvůli ní na tento paskvil je zbytečnost.
Mimic (1997)
Na film jsem se chystal už pár let a zřejmě mu to ve výsledku uškodilo. Atmosféru to má, ale postavy mně přišly celkem dost nesympatické.
Oběti - Karambol (2008) (epizóda)
Vykonstruované, ale zajímavý pokus.
ROMing (2007)
Líbil se mi Labuda s Polívkou, ale příběh mi připadal zmatený (jestli tam vůbec je). Pořád jsem se utěšoval myšlenkou, že jej autoři na konci spojí dohromady. Bohužel se tak nestalo.
Bullittov prípad (1968)
Ten film mě zklamal. Vždycky jsem četl o skvělých honičkách a neopakovatelné atmosféře, ale já se musel zuby nehty držet, abych u televizní obrazovky vůbec vydržel. Děj mi připadal nelogický, jakoby některé scény chyběly.