Recenzie (148)
Deň po tom (2004)
Tupost největšího kalibru a vypatlaná ekofašounská agitka.
Melancholia (2011)
Zavřete ho někdo už konečně.
Okrsok 13 (2004)
Utíká to pěkně, ale je to nesmysl. Tři za parkour.
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Děti by ve filmech neměly hrát hlavní role.
Pán Nikto (2009)
Nehorázně dlouhej nesmysl.
Sexmisia (1983)
Geniální satira.
District 9 (2009)
Bizarní.
Smrť čaká všade (2008)
Problém tohohle filmu je, že se bere moc vážně. Kdyby to byla "drsná sranda" jako v Generation Kill, nic proti. Ale tady je to všechno navážno a fóry padaj tak jakoby mimochodem. Je to moc dlouhý a taky moc nesmyslný. Nemusíte tam bejt na to, abyste poznali, že to tak nevypadá.
Pod paľbou (2010)
Srovnání s Bournem to s nesnese a příběh je celej dost na hlavu (zřejmě způsobeno předlohou). Ale je to skvěle natočený, dobře zahraný a s oslnivou výpravou a efekty. A hraje tam Matt Damon.
Agent bez minulosti (2002)
Akční génium.