Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Excelentní seriál mého dětství a raného dospívání. Vtipné, s nápadem a nevytrácející se kvalita v průběhu jednotlivých dílů. Mým soukromým favoritem je plukovním Flagg!
Misfits: Zmetci (2009)
Teória veľkého tresku (2007)
Prefíkaná banda (2004)
Geniální zápletky, rozdílné charaktery, které se vzájemně doplňují. Výborná scénaristická práce, hrátky s kamerou. Nechybí vtip a nadsázka ... snad jen poslední (pátá) série byla slabší a poplatná době (kromě toho tam chybí Stacie a Danny). A ten černoch ze čtvrté série, který plnil rasovou kvótu za Mickeyho, který prodával Sydneyskou operu stál taky za houby. Jinak ale určitě maximální hodnocení.
Dexter (2006)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
První série - 5 hvězd, druhá série - 3 hvězdy, třetí série - 5 hvězd
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Skins (2007)
Homeland - Zradca (2011)
(po třetí řadě) Prohlašuji za jeden z nejlepších seriálů, co televize kdy stvořila.