Recenzie (45)
Nepoučiteľní (2013)
prequel Tarantinovej Jackie Brown má problém v tom, že QT je génius a jeho postavy sú živé a zaujímavé. Tuná, hoc hrané známymi hercami je to celé akési mdlé... a keďže knižnú predlohu som čítal pred zhliadnutím filmu, tak bohužiaľ je film pomaly slovo od slova sfilmovanou knihou, čiže bez prekvapení. takže ak chcete zistiť čo zažili Ordell a Louis pred Jackie Brown, radšej knihu!
Rodinná dovolenka a iné nešťastia (2006)
proč za 5? protože toto pochopí jen ten co se snaží zorganizovat dovolenou pro min. 4člennú rodinu :)
Severan (2022)
30 minut super...a potom upálili deti a to som nevládal pozerať. najmä by som potom amlethovi nedokázal fandiť.
Fortunova hra (2023)
Vyzerá to ako prequel k tomu trápnemu filmu s Melissou McCarthy Špiónka.... dobrodružstvá agenta Stathama. Má to svoje chvilky, ale jedine záver je tá pravá ritchieovka
Alice, sladká Alice (1976)
Tarantino odporúča...najmä poslednú polhodinku po odhalení identity vraha :)
Spáči (1996)
silný film, no neskôr sa zistilo že si ho autor komplet vymyslel. Aj keď zneužívanie detí sa isto deje a je to svinstvo ktoré treba potrestať.
The Illustrated Man (1969)
podľa Tarantina je prvých 20 minút tohto filmu najlepším hereckým výkonom Roda Steigera
Café Express (1980)
Obľúbená komédia Quentina Tarantina...stačí ako odporučenie?
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
RIP Maestro
Delirium (1979)
Odporúča Quentin Tarantino v podcaste VideoArchives! Zároven doporučuje nič si vopred o filme nezisťovať...a vydržať :)