Recenzie (62)
Náhradníci (2009)
Mne to zas tak hrozne neprislo. Jiste, nebyl to nijak genialni film a z Ja Robot apod. toho bylo prevzato dost, nicmene koukat se na to dalo, akce bylo taky dostatek a clovek si prijemne odpocinul. Dekuji CSFD za premieru...
Gróf Monte Christo (1998) (seriál)
Tento serial je lepsi nez vsechny filmy dohromady. Gérard Depardieu je proste dokonaly a jeho hrabe Monte Christo je nezapomenutelna postava.
Štvrté proroctvo (2009)
Nevim co si mam o filmu myslet. Uprimne receno jsem cekal vice. Celkem dobre tema, i zacatek filmu se libil. Pak se to ale nekde zvrtlo. :-) Nicmene zas tak hrozny to taky nebylo...
Střípky vzpomínek (1999)
na tento film jsem narazil uplne nahodou pri prouzdani po televiznich kanalech. Prestoze ho davali docela pozde, behem chvilky me chytnul a vydrzel jsem az do konce. Elijah Wood v hlavni roli byl prekvapive presvedcivy a myslim ze to pomohlo celemu filmu. Zaverecne rozulneni bylo take docela originalni... Kazdopadne vsem doporucuji.
Láska nebeská (2003)
Laska nebeska, ani nevim cim to je, je film ke kteremu se opetovne vracim. At je to je predvanocni atmosferou, nebo excelujicim Billem Nighym ci skvelym pribehem je to film, na ktery se neda zapomenout. Nelze snad ani uverit tomu, ze je jiz 6 let stary...
Návrat do budúcnosti (1985)
Cela tato serie patri doslova mezi klenoty. Dokonaly pribeh a vykony hlavnich hrdinu potesi a pobavi i po nekolikatem sledovani...
Star Trek (2009)
Nejsem sice zadny Trekkie a serial jsem sledoval sporadicky, a to ve chlilich kdy jsem na nej nahodou v TV narazil, presto musim rict, ze tento film je naprosta pecka od zacatku do konce. Pokud jsem se jiz tedy nekdy dival na serial, byla to prave prvni serie s kapitanem Kirkem, Spockem apod., coz jsem ocenil prave pri sledovani tohoto zatim (alespon doufam) posledniho startrek filmu...
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Naprosto uzasny serial, ktery pratele mnohonasobne prevysuje. Doporucuji vsak pouze originalni zneni s titulkama. I sebelepsi dabing serialu hodne ubere...
Slovník do postele (2003)
Puvodne jsem na to nechtel ani moc koukat, ale hned na zacatku me to uplne strhlo a ac to davali pozde v noci, vydrzel jsem az do konce a vubec toho nelituji... Prooste nadhera.
Ružová loď Surprise zachraňuje Zem (2004)
Der Shuh des Manitu bylo sice lepsi, toto je ale taky super.