Recenzie (54)
V ako vendeta (2005)
Jasná pětka
50x a stále po prvý raz (2004)
Jako film mě docela hodně oslovil:)
Múzeum voskových figurín (2005)
*** pouze že dům byl opravdu z vosku
Bratrstvo bojovníků (2002)
Asi jsem pochopil co tím režisér chtěl vyjádřit
Batman začína (2005)
Nej Batman
Začarovaná Ella (2004)
Pěkná oddychovka, hezká herečka co dodat
Tlmočníčka (2005)
Nud se střídala s napínavostí takže ***
Apokalypsa (1979)
Nejlepší film co jsem zatím viděl, hodně kvalitnej zvuk, amotmsféra a všechno kvalita:)
Panství (1999)
Tenhle film mě hodně překvapil, neboť Dejdar toho hodně předvedl, mělo to dobrou atmosféru i přesto že se film odehrával jen v jendom domě.Fakt se mi líbil
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Hodne drsnej film