Recenzie (54)
Úplná šupa (2007)
Spíše: "Velkej bliják"
Šťastné a veselé (2005)
No nebavilo mě se dívat na pobrukující armádu, která mezi sebou hrála fotball:(
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Bohužel jsem od toho čekal trochu víc:(
Sklapni a pobozkaj ma! (2004)
Demence
Lord of the Piercing (2002) (TV film)
No nic vtipnýho mi na tom nepřišlo!
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Kravina jak cip
1 Night in Paris (2004)
Hnus, jenom samí chychotání a žádný sexování:)
Taxi (2004)
Stím nedostavěným mostem jsem už někde viděl:(
King Kong (2005)
No trochu se mi zádlo přehnané s těma dinosaurama a taky to že se kong válel na ledu a ta Eny byla jen v letních šatech, nějak mi to nešlo do hlavy, ale jinak slušný filmy