Recenzie (245)
Dilema (2011)
Už dlouho se mi nestalo abych film nedokoukal. Hvězdičku dávám z úcty k Vince Vaughnovi, ale i on tu byl nadmíru trapný. Taneček na začátku byl fakt k poblití a James bohužel tančí v každém filmu.
Expozitúra (2009) (seriál)
Jak to můžete hodnotit po prvním díle, to je hovno názor.
Šéfovia na zabitie (2011)
Velmi vtipná reklama na VW Jetta.
Predohra k bozku (1992)
Film sám o sobě není tak špatný. Bohužel pro mne v něm hraje "herec" Baldwin a něj a jeho nechutně chlupatou hruď se dívat přes půldruhé hodiny, to chce opravdu silný žaludek.
Zorro: Tajomná tvár (1998)
Nenáročná oddychovka, z hezkými (na tu dobu) efekty. Nejvíc mě baví jak na začátku Hopkins a Banderas vypadají jako chlapíci, které může vidět před Hl. nádražím v Praze, kterak srkají "krabicáka".
Zub za zub (1985)
Jeden ze slabších dílů z jinak skvělé serie.Götz je (byl) borec, ale já mám obecně slabost pro alkoholiky.
Tísňové volání (1985)
Komunistická nesrozumitelná mrdka. Vinkláře mám rád, ale jako drsnej polda je fakt k smíchu. To už je větší drsňák Taclík v kriminálce Anděl:-)
Na vlásku (2010)
Chvílemi velmi vtipné. Zejména potom písnička vikingů v hospodě, Amor je fakt kousek:-). A ten típek co sbírá cínové jednorožce, borec. Jinak trochu moc písniček, ale ok. 78%
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Polovinu filmu lidé slabších povah probrečí nebo to sledují se zaslzenými oči.
Môj kamarát medveď (2000)
Sračka! Autoři se měli nejdříve podívat na Medvěd