Recenzie (93)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Pro mě nejlepší druhý díl ever!
To (1990) (TV film)
Zvláštní - dávám ****, ale přitom je v mém top 10. Film jsem poprvé viděl, když mi bylo deset a i dnes se po jeho shlédnutí bojím, když si čistím zuby... Povedený kousek, pro mě skutečně top horor.
Zohar (2007)
Pro našince působivé exteriéry a prostředí celkově, ale film nic moc. Když jsem byl na festivalu a pouštěli ho podruhé, už jsem odešel... Něco tomu trochu chybí, především pak nůžky.
Zámena manželiek (2005) (relácia)
Podle mého názoru jedna z nejméně etických, ale nejzajímavějších reality show so far. Neuvěřitelné příběhy, povedená dramaturgie...
Príbeh o Zúfalčekovi (2008)
Oproti před chvílí zhlédnutému Boltovi absolutní nuda. Pár nápadů, ale příběh je poněkud nesourodý a neucelený... Principy náhod a dobra na všech stranách by mohli fungovat možná v hraném filmu, ale rozhodně jiného žánru. Snaha o složitou pohádku - výsledek katastrofa. Dvě za pěknou animaci, vše ostatní na max *... :-(((
Blesk (2008)
Nejlepší animáč roku. Konečně zase něco nového. Nápad, akce, super příběh. O několik levelů výš, než všechny animáče za posledních několik let!!!
Miami Vice (2006)
Pro mě velice kvaltiní akční oddechovka. Ačkoli jsem byl nucen film pro školní účely rozebírat znovu a znovu, nehledám v něm víc, než pohodu na gauči. Řemeslně skvle natočený akčňák...
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Možná mám na některé geniální režiséry trochu jiný metr, ale podle mě jeden z nejslabších Allenových filmů, takže 65%. Nuda, nuda, nuda. Ačkoli by se mohla nuda prokládaná sexem a úchylárnáma zdát zajímavější, než nuda jiná, je to pořád jen nuda. Příjemně rozjetý film, který je ale ke konci trochu překombinovaný a ani skvělé hereckého výkony a ani charisma Bardema a sex-appeal Cruz na tom nic nezmění :-(. Teda ach jo...
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Nakonec řekněme 80%. Celý film mě poměrně bavil, ale byl jsem upřímně zvědav, jak se z toho všeho nakonec Tykwer "vylže". No a konec mě tedy výrazně zklamal. Nevím jaký, ale kdyby byl konec jiný, možná bych dal 90%. Takhle si je ovšem Parfém rozhodně nezaslouží...
Milionár z chatrče (2008)
Absolutní špička. Film, který téměř koketuje s existencí Boha - dává naději, že všechno zlé, je pro něco dobré a někdy se ta dobrota rovná přímo dvaceti milionům rupiíí... :-D. Poutavý příběh, neuvěřitelné exteriéry, skvělá hudba a geniální střih. Nebál bych se 100% !