Recenzie (22)
Captain Marvel (2019)
Hands off my Flerken!
Účtovník (2016)
Headshot.
Raději vidličky než nože (2011)
Ačkoli s poselstvím filmu souhlasím, zdravá rostlinná strava je pro člověka přínosem z různých důvodů, zásadní problém mám se zaměňováním korelace s kauzalitou, která celý dokument shazuje.
V lúčoch slnka (2015)
„Hlavně ne do lágru“ – aneb čirý strach, který vidíte v očích Severokorejců nucených hrát „šťastný život“.
Girls (2012) (seriál)
Real shit.
Until the Light Takes Us (2008)
Výborný dokument o norském black metalu, skvělý hudební podkres (kromě očekávaných kapel např. i Múm). Oceňuji objektivnost - hodně prostoru dostal Varg, který je sice totální magor, ale bylo zajímavé vyslechnout si i jeho vzpomínky. Nejlepší scény jsou však s hlavní postavou dokumentu Fenrizem. Skromně žijící Fenriz se vyjadřuje nejen k počátkům black metalu, ale přidává i trefné postřehy o norské mentalitě či dnešní situaci, kdy se z black metalu stal docela populární žánr.
Lego príbeh (2014)
Boží. (Až na ten dojemný konec.)
Mníška (2013)
Vylíčené prostředí kláštera a hudba byly působivé, ale tragicky chatrný příběh bohužel nezachránily.
Walking Dead (2010) (seriál)
Hodnotím pouze podle prvních třech dílech, které mě postupně znechutily tím, že se v nich nic neděje.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Nebýt otravných a vysloveně trapných scén s Tauriel, zvýším hodnocení o 1 hvězdičku.