Recenzie (48)
Arašidová nátierka (1985)
Jsem ročník 1980. Tento film jsem viděl jako malej kluk. Vždycky jsem se těšil ráno v sobotu na pohádky a dobrodružné filmy a na ČT1 dávali ráno tohle.....uff to bylo na mě moc. Vůbec nechápu jak to může někdo nazvat rodinný film. Mě to přišel jako psychologický horror :-) Scéna z vyhořelého domu, kdy se hlavní hrdina něčeho vyleká a následně mu vypadají všechny vlasy mě totálně odrovnala. Tvůrci si zde nejspíš hráli s naší dětskou duší, protože když čtu recenze ostatních, jsme na tom všichni úplně stejně. Nejspíš ten pocit neznáma....že nevíme čeho se vlastně hrdina vyděsil a další divné scény jak z nějakého psychologického filmu.......Jak psali někteří z Vás...možná tvůrci tímto "rodinným filmem" testovali dětskou psychiku...Každopádně na mě tento film zanechal silný dojem a troufám si říct, že je jedním z filmů, který si z dětství pamatuje každý kdo ho viděl.
Hra (1997)
Strhující napínavá podívaná, která vás nenechá vydechnout až do samého závěru. Škoda, že se už netočí takovéto filmy....
Osudový dotyk (2004)
Snímek jsem dlouho ignoroval a to díky A. Kutcherovi. Myslel jsem si totiž že jde o nějakou romantickou komedii, ale po té co jsem snímek shlédl, se zařadil mezi moje top filmy. Nezapomenutelná atmosféra dělá z tohoto nenápadného filmu veledílo......Druhý díl nesahá prvnímu ani po kotníky. UPDATE: Je na světě další díl Butterfly Effect: Revelation (2009)
Ostrov smrti (2009) (seriál)
Po 1. epizodě dávám plnej počet, protože se napnila moje očekávání. Na seriál jsem se těšil skoro 6 měsícu a čekání se vyplatilo. K hodnocení se tak po 6. dílu vrátím, ale zatím to vypadá na parádní slasher vyvražďovačku....."One by one.....One by one" 75% za první polovinu....zbytek seriálu mne neuchvátil a konec tvůrci potopili.... Na seriál navazuje také internetová minisérie HARPER'S GLOBE, která je o třídu lepší a zajímavější než samotný seriál
Dexter (2006) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů EVER....Michael C Hall je neskutečnej...... 1. serie 100%, 2. serie 100%, 3. serie 80% 4. serie 200% 5. serie 70%
Trhala fialky dynamitom (1992)
SRAČKOIDNÍ MEGAULTRASRAČKA.... Tohle je největší šit co moje bulvy viděly.......HNŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮJ
Záhada Blair Witch (1999)
Srajda....nechápu co je na tom tak úžasného??????
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Nejlepší seriál poslední doby. 2. řada ještě lepší než 1.