Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Od Dark Knight jsem moc nečekal. Možná právě proto jsem z filmu tak nadšený. Tento film mě nadchnul snad vším. Velmi odvážná řežie, která je silně podporována výbornými hereckými výkony, skvělým střihem. A zapomínat nesmím ani na hudbu, která do detailu vystihuje atmosféru a potvrzuje, že Temný rytíř je jeden z nejlepších filmů roku.
Forrest Gump (1994)
Zaniklý svět rukavic (1982)
Počiatok (2010)
Konečně jsem viděl film, který nejde popsat...uaaaaa
James Bond: Dr. No (1962)
Stratené v preklade (2003)
Skala (1996)
Návrat Temného rytiera (2012)
Bane a Catwoman? neuvěřitelní! Stejně neuvěřitelní jako rozsáhlost a epika celého díla! vlastně celé série! Jako zakončení celé série! I když chápu, že konec někomu může připadat trochu překombinovaný, ale jako komixu znalý člověk se mi vše strašně líbilo! A navíc...konečně to je KOMIX!!! TEMNÝ A CHLADNÝ!! Jenom si nemyslete, že to je "další" temný rytíř...