Recenzie (102)
Láska cez internet (1998)
Neuvěřitelně krásný romantický film, který pohladí na duši opravdu kdykoliv :-)
Gran Torino (2008)
Neuvěřitelně silný film a dokonalá hudba. Brečela jsem jak želva. Určitě se k němu budu často vracet.
Leví kráľ 3 - Hakuna Matata (2004)
Prostě musím čtyři hvězdičky už jenom kvůli těm hláškám :-) Prostě se bavíte, i když nechcete :-D hakuna matataaaaaaa :-D
Leví kráľ: Simbova pýcha (1998)
Původní Lví král už to není, ale pořád má v sobě své podmanivé kouzlo.
Leví kráľ (1994)
Co já jsem si pobrečela...jako dítě i jako dospělá. Nádherná pohádka, která prostě chytne za srdce a už nepustí.
Bambi (1942)
Milovala jsem Bambiho celým srdcem...moje dětství.
Dobrá čarodejnica (2008) (TV film)
Asi bych na to nekoukala, kdybych si nevšimla, že tam hraje Catherine Bell, ale stalo se :-) Byly Vánoce, kouzená atmosféra a tenhle filmík byl prostě fajn. Nic extra, ale fajn.
Boj o prežitie (2009)
Trapné....víc nevím, co bych k tomu řekla. Jednu hvězdičku dávám jenom za Alexandru, protože vypadá líp než kdykoliv předtím :-D
Cesta za vítězstvím (2006)
Příběhů o nečekaných vítězstvích tady už bylo moc a ještě hodně jich bude. Tenhle ale považuju rozhodně za jeden z těch lepších. Navíc mě potešila Emily Deschanel ve vedlejší roli. Dala bych 70% ... tak ale o kousíček přilepším.
Crash (2004)
Někdy zlo přijde odjinud než ho čekáme...