Posledné recenzie (172)
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Velmi dobrá akční jízda. O chlup horší než jednička, kde strašně baví i prostředí, které je takové jiné a neokoukané. Ve dvojce se pobíhá po městě, na druhou stranu je vám ale naservírováno o něco víc postav (z nichž některé i kupodivu přežijí), které jsou poměrně sympatické, a kterým fandíte. Milla se tu zdá být trošku upozaděná a to na základě slečinky, který si připochoduje na plac na jehlách, které si sice stihne přezout, ale už se chuděra nestihla převléknout, takže celou dobu běhá po place v korzetu a minisukni. Pro mě trochu laciné, na chlapy to asi funguje :) Bavilo.
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
Celkem drsný příběh jako ze života. První polovina byla ještě celkem vtipná, ve druhé mi tuhla krev v žilách. Neskutečně skutečný příběh, skvěle napsaný, vygradovaný a na to, že jde pouze o TV film, byly k viděné také velice slušné herecké výkony. Moc se mi líbila Sandra Nováková, kterou mám jinak zafixovanou (ne příliš dobře) z Ordinace. Čvančarové role také sedla, byť z ní trochu mrazilo. Klobouk dolů také před paní Švormovou, která si bohužel tak dlouho hrála s osudem, až na to sama dojela. Vůbec bych řekla, že to byla jedna velká herecká etuda žen. Trnavský byl "jen" subjekt, kolem kterého se všechno točilo. Subjekt, který byl totálně neschopen řídit svůj život. A velice dobře zahraný subjekt.
Predátor: Evolúcia (2018)
Klasický Predátor to asi vážně není a celý tenhle snímek má spoustu nelogičností, které občas praštily do očí i mne - a že je většinou spíš nevidím. Ale baví to. Nevím, jestli zvolená cesta, kterou se Predátor ubírá, je ta správná. Skalní fandové asi budou zklamáni z nedostatku thrillerově - hororových pasáží, akčněji založený publikum ji ovšem (soudím podle sebe) ocení. Odpadla hra na překvapivý vytahování predátořích serepetiček, všechny trumfy jsou okamžitě vrhány do placu a to včetně povedený party válečnejch psychopatů. Fórů je tady taky poměrně dost. Každopádně to má tempo a jak už jsem řekla - baví to.