Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Kdyby mi ČSFD dalo možnost udělit jedinému filmu šest hvězdiček, tak by to byl T2 a to se asi nikdy nezmění.
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex - Solid State Society (2006)
Třetí GitS film a opět unikátní. Jak už sám název napovídá, vychází ze sérií SAC, stejně tak se jim více stylově podobá. Určitě je koukatelný a srozumitelný sám o sobě, ale lepší je po shlédnutí obou sérií SAC.
Ghost in the Shell (1995)
Ojedinělé a nadčasové anime, které se vymyká svému vlastnímu žánru. Na GiTS si nejvíce cením jeho celkové originality. Kdo chce, může donekonečna přemýšlet nad tím, co vlastně autoři chtěli říct, ale stejně tak si můžete užívat akci. Rozhodně to není film na jedno podívání.
Interstellar (2014)
Temný rytier (2008)
Smrtonosná pasca (1988)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Bezedná studnice hlášek a situací, na které vzpomínám dnes a denně.
Hviezdny prach (2007)
"To je v pohodě šéfe, vždycky jsme věděli, že jste buzna."
Pravdivé lži (1994)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
No, ja se toho nebojím. Z kina jsem odcházela dvakrát s pusou od ucha k uchu a po celou dobu se královsky bavila a to si pět hvězdiček vážně zaslouží. Jsem upřímně ráda, že se film trhnul od série nablblých tunerských exhibicí a šel do akce. Ve Fast Five je prostě skoro všechno, co jsem si kdy přála vidět... a někdy i nepřála.