Recenzie (17)
New Order Story (1993)
Bacha na Manchester, nelze jít zpátky!
Poprask (2003) (relácia)
Lásko, chybíš mi!
Requiem pro panenku (1991)
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....bomba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Posedlost už od dětství.
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Jsem ráda, že někdo vidí svět tak jako já....
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
To je parádní seriál!
Súmrak mŕtvych (2004)
Kámo, vítej na trůně!!
Posledný škótsky kráľ (2006)
Opravdu velmi dobře zfilmovaná realita....
Zatmenie (1962)
Tak to je paráda! Jak výstižné, jak moc ze života! Nemusel by říct nic (přestože sděluje hodně)a bylo by to ono! Jenom bacha, až se budete procházet sebou samým, bacha na svou jsoucnost!!! Mohlo by se stát, že se krásou ztratíte a nepůjde jít zpět...Jako vydat se na cestu...třeba do říše lesú...snad najít víly...nést si sebou naději...
King Kong (1933)
...aneb jak "legendárně" zabít opici.... co si lidi před pětasedmdesáti lety dovolili není možná.... ale co se proslavilo ve třicátých letech je nám přece svaté... za speciálními efekty, které efektivně lákaly lidi do kina se skrývá zoufale málo, což jenom dokázuje jak lidem zoufale málo stačí/stačilo... stupidní příběh? naprosto neetický pohled na zvířata? v pohodě....já to beru...