Recenzie (413)
Noc Oscarov (2015) (relácia)
Neil Patrick Harris to mal po Ellen DeGeneres velmi tazke. Par trochu podarenych vtipov v trojhodinovej "show" je zalostne malo. Cely vecer sa velmi tahal, zaujalo maloco (alebo malokto). Za posledne roky urcite jedna z najslabsich oscarovych ceremonii.
Grandhotel Budapešť (2014)
S Wesom Andersonom si okrem Fantastickeho pana Lisiaka asi nikdy nesadneme do noty...
Whiplash (2014)
Cista genialnost...
Pod kupolou (2013) (seriál)
Sedosedy americky serialovy priemer, v ktorom postavy vela rozumu do vienka veru nedostali.
Vládkyňa zla (2014)
Zloby som sa bal - ocakaval som nudnu digitalnu zlataninu. Na moje pocudovanie to vsak bolo velmi prijemne rozpravkove fantasy, v ktorom najhorsou sucastou bola trojica otravnych vil. Vizualne vyborne, pribehovo putave a ani Angelina nebola vobec zla volba.
Stratené dievča (2014)
Fincherovi sa opat podarilo nakrutit napinavy film, ktoremu k dokonalosti chyba malo. Obavam sa vsak druhej projekcie, ktora moze vzhladom na poznanie rozuzlenia trochu nudit... Uvidime.
Úsvit planéty opíc (2014)
Pribeh ustupil efektov. A to je obrovska skoda, kedze Zrodenie planety opic seriu restartovala skvele.
Pamiatkári (2014)
...zalostne nevyuzity potencial - ci uz herecky, alebo pribehovy.
Na život a na smrť (2013)
Amici su asi takmer nesmrtelni... Su prestrielani skrz-naskrz a deravi ako sitko, no to im nebrani sa statocne presuvat dalej. Kosti maju nezlomitelne a pady z akejkolvek vysky nakoniec rozdychaju.
Transformers: Zánik (2014)
Prvy diel meniacich sa robotv bol vyborne, dalsie dva ma aspon dobre pobavili. Avsak "Zanik" je absolutne hlupy, s tupymi postavami, hroznym dejom, nezaujimavymi robotmi a hlavne je neuveritelne dlhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Nuda, nuda, nuda... Tie 2 hviezdy su s velmi odrenymi usami a v pripade Transformerov ma slovne spojenie "dalsie pokracovanie" naplna skutocnou hrozou...