Recenzie (237)
Sloní muž (1980)
Krásný, silný film s mnoha emocionálními scénami. Nejsilněji na mne zapůsobila ta kdy hlavní hrdina cituje z paměti 23. žalm...
Obecná škola (1991)
Jan Sverak mel Oscara dostat za tenhle film.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kultovni zalezitost!
Krstný otec II (1974)
Miluju debaty o tom jestli je lepsi Marlon Brando nebo Robert de Niro :-). Ja fakt nevim, ktery z tech dvou dilu je lepsi...
Krstný otec (1972)
Skvely film. Neni co dodat.
Forrest Gump (1994)
Zivot je jako bonboniera... Nikdy nevis co ochutnas! Zname to vsichni :-)...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nevim, jak to Frank Darabont dela, ale videl jsem tenhle film uz mockrat a podivam se na nej vzdycky rad.