Obľúbené seriály (10)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
S hrůzou zjišťuju, že jsem Gilmorky ještě nehodnotil! (???) Jestli se dá říct o něčem "nejlepší seriál", pak jsou to rozhodně GG. Nejenom že baví od začátku do konce (40 minut x 22 dílů x 7 řad), navíc mají nějaký příběh, nejde tam o žádný hlouposti s plazmovejma puškama a červí dírou. Je to regulérní život. A je to život, kterej jsem si zamiloval. Jakobych se tím posledním dílem loučil s něčím velkým. A je to pravda. Skončila jedna báječná éra!
Newsroom (2012)
Ray Donovan (2013)
Ray Donovan je dost nedoceněný kousek aktuální televizní tvorby. Nebojím se ho skoro nominovat na jeden z nejlepších seriálů posledních tří let, protože tohle je naprosto úžasné rodinné drama, které v televizi tolik chybělo. Díl od dílu počínaje první epizodou první řady jsem byl čím dál nadšenější a takhle to pokračuje stále dál. Ray se vypracoval vysoko a všichni úžasní herci v úžasných rolích vše jen podtrhují. #všichnisedívejte
Mestečko South Park (1997)
Povedz, kto ťa zabil (2007)
Strašnej kýč. Fakt úplně nehoráznej kýč. Proto to milujeme.
Ajťáci (2006)
Když člověk o něco zakopne, tak spadne. A bolí to. A vytrysknou slzy. Kupodivu tohle není můj případ. Když totiž zakopnete o IT CROWD, spadne vám jen pusa údivem a pak se zkroutí do prapodivného úšklebku, pár minut o sobě nevíte a uvědomíte si, že se smějete na celé kolo až v momentě, kdy se musíte nadechnout. Jednoznačně doporučuji. A když půjdu podle řad, tak: 1. Super 2. Ještě lepší 3. Horší, ale světlé momenty jsou nezapomenutelné!
Firefly (2002)
Mladý papež (2016)
Jsou seriály. A pak je Mladý papež. Zjevení.