Posledné recenzie (7)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Film měl i slabší místa ale konec s oběma pány a National to zachránil. 5*
Millerova križovatka (1990)
Člověk si řekne-bratři Coenové,to by mohlo být fajn a ejhle.Jméno nedělá dobrý film a tady to platí dvojnásob.Nebýt skvělého Jona Polita v roli horkokrevného italského bosse,tak usnu po prvních 10-ti minutách.3 hvězdičky jsou až dost v porovnání s jinými díly podobného tématu (Road To Perdition).
Kick-Ass (2010)
Paráda!!První komerční snímek za poslední dobu,který aspoň dostál toho humbuku a reklamy,kterou kolem sebe nadělal.Což se o jiných "hitovkách" z posledních pár měsíců říct nedá (Avatar,Souboj Titánů).Film má i hluchá místa ale celkově stojí za to ho vidět.Pro fandy komiksovek povinnost,pro ostaní příjemná podívaná;)...4 a chlup hvězdičky.