Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Naruto: Šippúden (2007)
Pokémon (1997)
Seriál mého dětství. Nemůžu mu dát ani čtyřhvězdičkové hodnocení a už vůbec ne odpad, lhal bych sám sobě a šlo by jen o pozérství. Jako kluk jsem ho miloval, před pár lety jsem staré díly zhlédl znovu a byť je každý díl dokola to samé, tak to má své kouzlo. Když k tomu přečtu výborné hry od Nintenda, tak mi to vychází na několik desítek dnů čistého času, které jsem strávil s těmito příšerkami a upřímně, nelituji ani jednoho.
Simpsonovci (1989)
Červený trpaslík (1988)
Káčerovo (1987)
Dr. House (2004)
Četnícke humoresky (2001)
Kobra 11 (1996)
Hra o trůny (2011)
Výjimečný seriál. Monumentálností se vyrovná velkofilmům a na rozdíl od mnohých z nich má i velmi dobrý scénář. Je to v podstatě stejně dobře zfilmované jako Pán prstenů. Krom toho je to i velmi dospělé, surové - téměř realistické scény, krev, násilí, sex i emoce. Má jen dvě vady - zřejmě se šetřilo na bitevních scénách a další série přijde až za rok.