Recenzie (59)
Kojak (1973) (seriál)
Absolutně jednoduchý seriál,kdy u každého dílu už na začátku ví každý kdo je vrah.Dvě hvězdičky za to,že kojak vždy zaparkuje hned u místa činu ať je tam narváno jakkoliv.
Biblia: Ježiš (1999) (TV film)
Jeden z nejhorších zpracování příběhu o Ježíši Nazaretském,citáty a dialogy velmi nepřesné,herecké výkony doslova mizivé a velmi podprůměrné!!!!Absolutně nejhorší výkon, Ježíš!Jeremy Sisto tuto roli vůbec nezvládl!!!Tento snímek nedoporučuji!!Dávám 10%
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Nemohu pochopit jak někdo tomuto seriálu může dát jiné hodnocení než odpad!!!Tento seriál je absolutně nahraný a vše je smyšlené a lituji diváky, kteří tomu věří!
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
John Malkovich v tomto filmu jako jediný zářil, za to ostatní a hlavně Bruce Willis skoro nebyl vidět,čekal jsem že toto komiksové zpracování senilních dědků v poslední akci svého života bude více fungovat.Bohužel nefungovalo dávám 65%
Bones (2001)
Hrozivý výkon Snoop Dogga mě fackoval přímo z televize!!!! Zápletka absolutně nedomyšlená a velmi špatně zpracovaná, nemohu jinak než dát odpad!!!! horší film jsem snad neviděl!!!
Osamelý zabijak (2007)
Od tohoto snímku jsem čekal více a to po akční stránce.....bohužel se tak nestalo,akční scény průměrné,zápletka velmi jednoduchá a zbytečně protahovala děj,chvílemi to bylo opravdu nudné a zdlouhavé na to jaký tam mohl být dějový potenciál ,když se jednalo vetšinu času o boj mezi yakuzou a triádami.Hlavní zápletka mi naopak přišla úplně vedlejší dávám 50%
Resident Evil: Afterlife (2010)
Tento snímek je bohužel jen další z mnoha,kde je zvýrazněná vizuální stránka filmu na úkor příběhu.Příběh je postaven na ničem a to opravdu,je to stupidní a navíc to vede k pokračování !!!! Myslím si,že Milla Jovovich už musí říct dost Resident evilu a věnovat se jiným snímkům....čtvrté pokračování je už dost!!! dávám 50%
Kniha prežitia (2010)
Hudba,zbytek si bohužel nezaslouží ani komentář!!!20%
Najlepší z Brooklynu (2009)
Celou dobu se film snaží tvářit jako Training day ale postupně to upadá.Bohužel jsem očekával větší nadšení po konci filmu,když byl osazen herci jako Ethan Hawke,Don Cheadle,Wesley Snipes a Richard Gere.... škoda mohlo to být lepší,více propletené a silnější.dávám 70%
Účastníci zájazdu (2006)
Účastníci zájezdu nenudí ,ale že bych se na ten film měl podívat znovu ?Určitě ne pár vtipných hlášek to nezachrání je to absolutně průměrný film,který za to nestojí. Dávám 50%