Recenzie (92)
Kameňák (2003)
Slepit dohromady "nevtipné vtipy", navíc sto let staré - to byl tedy nápad. Bohužel (po monstrózní reklamě) jsem na tento skvost šla do kina a myslím, že jsem jednou, maximálně dvakrát udělala povinnou grimasu, která měla připomínat smích, na víc jsem se vážně nezmohla. Navíc jsem po dvaceti letech vytáhla do kina i taťku a ten znechuceně odcházel a nejspíš ho už do kina nikdy nedostanu :o) Prostě totální fraška, ostuda českým filmům :(
Kameňák 2 (2004)
O zanedbatelný ždibec lepší než jednička, ale stále to není ani na jednu hvězdičku, ach jo :(
Kameňák 3 (2005)
Pořád stejná hrůza, jako jednička a dvojka, ale přesto za pár vydařených vtipů dávám jednu hvězdičku (ale trhám si u toho vlasy :o) ) No, chápejtte toto "vysoké" hodnocení jako "odměnu" za všechny díly a vlastně i jako radost z toho, že už nebylo natočeno čtvrté pokračování :o)
Krstný otec (1972)
Tak jsem si na seznamu nejlepších filmů na čsfd vypsala všechny z první dvacítky, které jsem ještě neviděla a rozhodla se, že se na tu tolik oblíbenou "klasiku" podívám. V některých případech jsem byla opravdu zklamaná a pořád jsem si říkala, co na těch filmech všichni mají... až "přišel na řadu" Kmotr... Musím uznat, že jsem chvíli váhala, zda nedat jen 4 hvězdičky, ale po druhém shlédnutí nebylo pochyb. Napínavý děj, vynikající herecké výkony, prostě opravdu geniální mafiánský film.
Krůček k vraždě (2001) (seriál)
Škoda, že při hodnocení tohoto kvalitního seriálu nelze ohodnotit každý díl zvlášť. Některé mě totiž naprosto dostaly do kolen svou zápletkou, napětím, nápadem i podáním, ale některé zase zklamaly (těch bylo ovšem podstaně méně). Čtyři hvězdičky si rozhodně zaslouží !!
Kruh (2002)
Strach, úzkost, napětí - to všechno jsem cítila od první do poslední minuty! Strach u fiimu - to je běžné a normální, ale strach Z FILMU - TO JE PROSTĚ KRUH !! Kdyby mi v průběhu filmu zazvonil telefon, tak si storprocentně nadělam do kalhot :) Ne, opravdu je Kruh zvláštním a šokujícím hororem, na který se nedá zapomenout.
Kurz sebaovládania (2003)
Nemám ráda americké komedie, málokterá stojí za víc než tři hvězdičky a Kurs sebeovládání je právě tím typickým průměrem. Výborný Nicholson prostě všechno nezachrání.
Kuře melancholik (1999)
Jedna hvězdička jen kvůli dobrým hereckým výkonům hlavních představitelů. Jinak je to nudný, depresivní a rádoby psychologický film.
Million Dollar Baby (2004)
Myslela jsem si, že film, u kterého jsem nejvíc brečela (a opravdu hodně!!) je a vždycky už bude Zelená míle, ale to jen do té doby, než jsem ze zvědavosti (zaco že jsou ti Oskaři) šla do kina na Million dollar baby... Film je úžasně natočený, dokonale vás vtáhne do děje a ani minutku vás nebude nudit, právě naopak. Závěrečných několik desítek minut je jen pro silné nátury, koho to nechytne za srdce, tak ho asi nemá. A nesouhlasím, že šlo o typický americký "doják" - a to hlavně kvůli špatnému konci, kterých v Amerických filmech najdeme jako šafránu. K dokonalosti přispěl herecký konzert Hilary Swank!
Mníchov (2005)
Nějak se mi toto dílko extra nezamlouvá. Je mi trochu trapné kritizovat tak velkého režiséra, ale .... první 3/4 hodiny jsem skoro nudou usnula a měla jsem chuť to ani nedokoukat. Ale řekla jsem si, že ještě dám Stevenovi šanci :) Zbytek filmu už tak nudný nebyl, to přiznávám, ale celkově tomu chyběla šťáva a pořádný adrenalin. Myslím, že by se tato historická událost dala spracovat o třidu lépe, škoda.