Recenzie (1 167)
Absurdistan (2008)
Nadchlo mě, že ve filmu vidíme, jak jsou ženy důležité :)
A čo ďalej, Baltazár (1966)
Nemám moc ráda filmy o zvířatech. U tohoto filmu mi rychle došlo, že se nejedná o oslíka, ale o hrdiny, co se kolem něj vyskytují. Film mě však nudil a nic mi nepřinesl, čímž se omlouvám velkému tvůrci.
A čo všetky tie ženy (1964)
Úchylný jak Pasolini, až jsem se divila, že koukám na Bergmana.
Aféry (2011) (seriál)
Ve změti vražedných kriminálek, kde je v jednom díle tucet mrtvol, je to zajímavé osvěžení. Řeší se tam vztahy a věci, které jsou bližší našemu životu, na druhou stranu to není to, co by diváci detektivek chtěli - akci, vraždy, honičky, ...
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Vrecko plné zrna (2009) (epizóda)
Nějak mě to nezaujalo. Jenom se tam mluvilo a kecalo a vyzpovídávalo a prakticky nic se tma nedělo...
Agatha Christie's Poirot - Mačka medzi holubmi (2008) (epizóda)
Opět krásně udělaný a skvěle zahraný film. Bohužel mi přijde, že ty dobré případy jsou už všechny natočené a nyní točí ty, co zbyly. Nedalo se ani hádat, kdo je vrahem. Když to řeknu na rovinu - pořád tam pan Poirot chodil a mlel o tom, že to šedá mozková kůra už vyřešila, mezitím přibyla další mrtvola a nakonec v posledních pěti minutách vychrlil, jak to všechno vlastně bylo...
Agora (2009)
Inu, na mě byl film příliš srdcervoucí, i přes skvělé zpracování, výborné herecké výkony a super scénář. Bohužel jak začne hudba, která nutí diváky k slzám (nevím, jak se jí říká, ale zpívají tam ženské sbory nějaké héééjaaaaahéééé ééééé), tak se mi naježí chlupy úplně všude a vypínám zvuk :D (V kině zacpávám uši)
Ajťáci (2006) (seriál)
Shlédla jsem 3 řady, abych se nemusela učit biochemii a rozhodně to nebyl ztracený čas. Nejlepší je ten díl s botama (1. řada, 2. díl)
Ako byť single (2016)
Jak přežít tenhle film?
Ako sa budia princezné (1977)
Asi nejlepší pojetí Šípkové růženky, jaké jsem kdy viděla