Recenzie (1 167)
Jsem větší a lepší (2007) (študentský film)
Tento film mě opravdu nadchl, protože svou animací prevyšuje některá americká díla a těžko uvěřit, je to studenská práce. Nehraje si to na americký film, ale je to prostě český film s českou animací!
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Nemám ráda zpívací filmy, ale nápad, myšlenka a děj byly vtipné :)
Shrek Tretí (2007)
I přesto že si tvůrci dali záležet s ještě lepší a propracovanější animací, bohužel na tu skvělou jedničku plnou překvapení to nemá. Mám pocit, že v trojce divákovi narozdíl od dvojky a jedničky něco chybí a myslím, že je to tím, že ve trojce nepřibyde žádná nová zásadní postava. Divák také čeká celý film na potomky Shreka a Fiony, kterých se dočká až na konci filmu. Ale i tak se mi to líbilo :)
Comeback (2008) (seriál)
Ale tak dobře se na to kouka a je to sranda. Myslím, že jako český sitcom je to fakt skvělý.
Absurdistan (2008)
Nadchlo mě, že ve filmu vidíme, jak jsou ženy důležité :)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Pomalým spádem se dostáváme do nečekaných rovin. Kdo hledá akci nebo války ve vesmíru, bude spíše překvapen hlubokou filozofií
Kung Fu Panda (2008)
Takhle jsem se opravdu dlouho nezasmála. Animace je skvělá a má to zajímavý napínavý děj a dokonce i myšlenku.
Tuvalu (1999)
Nádherný film, který se naprosto obejde bez dialogů. Umělecky hodnotný, s myšlenkou a hromadou humoru...Jednou bych chtěla také takové filmy točit :)))
Frigo - král střelců (1921)
Bezvadný filmeček, dobře promyšlený a plný geniálních vynálezů. I námět, kdy jedna osoba má být jak vrahem, tak bodyguardem je super
Frigo medzi Indiánmi (1922)
Druhá moje nejoblíbenější groteska. Pěkně pormyšlené, má to hloubku, dobrý děj, spoustu gagů a vtipů...geniální dílo