Recenzie (319)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nebyt nesmyslne "zapletky", tak tomu tech 5* napalim hned :-)
Free Guy (2021)
Kdyz se oprostite od obcasnych real life nesmyslu, je to proste super podivana!
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Celkem fajn. Nakonec pekne propojeni do MCU. Bavili jsme se a to je hlavni...
Čo keby...? (2021) (seriál)
Par skvelych momentu to ma, ale spis jde o super vzpominacku...
Osvietenie (1980)
Asi jsem uplne mimo... Ale nejaky extra dojem to u me nezanechalo .. :-(
Takový normální kluk (2021)
Film sam o sobe stoji tak za jednu *. Druhou pridavam za herecke obsazeni maminky hlavni hrdinky :-D
Black Widow (2021)
Jasně, není to zrovna bomba, ze které vám spadne čelist. ale já se v kině bavila. Takové pěkné dokreslení Natašiny minulosti.. Na novou Black Widow jsem zvědavá, Florence je kost k zakousnutí a určitě bude i házet víc vtipů :-)
WandaVision (2021) (seriál)
Od Wandy s Visionem jsem nic moc nečekala a první dvě epizody mě rozhodně nepřesvědčily, že bych se měla na další díly těšit.. Pak se to ale nějak zlomilo a nakonec to bylo vlastně celkem dost fajn. Kdy že to má vyjít doc Strange? :-D
Falcon a Zimný vojak (2021) (seriál)
Na Falcona s Buckym jsem se celkem těšila, ale bohužel jsme dostali jen šílenou BLM propagandu... Naprosto zbytečný seriál..
Loki - Season 1 (2021) (séria)
Začátek série super, prostředek taky, akorát ten ukecanej závěr mohl být víc akčnější... Každopádně se na další pokračování těším - ať už tohoto seriálu nebo jeho následků v celém MCU.