Recenzie (319)
Marvels (2023)
Není to žádnej zázrak, ale já se fakt bavila...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Celkem pohodovy akcni snimek. Nic zavratneho, ale pobavi. Na zahnani nudy super!
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Hezka vizualni podivana. Ale tim to asi konci... pribeh dost pokulhava :-(
Dámska jazda (2017)
To byla ale blbost :-)
Thor: Láska a hrom (2022)
Co v Ragnaroku fungovalo (Ragnarok byl proste super!!), tak chteli pouzit i tady, ale proste to prepiskli. Prekombinovany, prehlaskovany, nedavajici smysl... Jsem celkem zklamana :-( Necham tomu jeste cas a uvidim, jak se mi to bude libit na druhe shlednuti...
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Jako jo, není to žádnej zázrak, ale určitě si to nezaslouží až takové sepsutí, co tu čtu. Tak je to o jiné kultuře, no, to mi třeba vůbec nevadilo. A že je hrdinka dětinská je dost záměr, takže se jim to určitě povedlo, jak zamýšleli. Potitulkovka nalákala na film, jsem napnutá :-)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Asi jsem cekala neco vic, ale i tak jsem spokojena. Porad je to super zazitek. :-) A ty 4* si urcite zaslouzi!
Last Christmas (2019)
Prijemna pohodovka. I slzicka ukapla..
Red Notice (2021)
Zaverecny zvrat me spis nastval, takze pri rozhodovani mezi 3* a 4* se priklanim dolu... Ale jinak fajn oddechovka, to jo. :-)
Eternals (2021)
Zcela průměr. Nuda. Nebýt tam asi dvou narážek na Thanose, tak ani nevíte, že jde o Marvelovku :-(