Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Vynikající seriál, který sice malinko klesl na kvalitě od pilotní epizody, přesto však patří k tomu nejlepšímu, co se v poslední době objevilo na obrazovkách. Skvělé scénáře a dramatický vývoj postav v prvních epizodách pokračuje až do konce druhé řady. Padouši i spojenci jsou velmi věrohodní a seriál má velký potenciál a nabízí obrovský prostor pro scénáristy. S každou epizodou žasnete, co Ti hoši nevymyslí... Ten, kdo však utnul tento seriál, se rázem ocitl na černé listině mnoha a mnoha fanoušků po celém světě... Škoda. Snad se ještě dočkáme nějakých epizod. 95%
Homeland - Zradca (2011)
M.A.S.H. (1972)
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Priatelia (1994)
Mr. Bean (1990)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Výborný seriál, který neztrácí kvalitu ani po tolika letech. Skvěle napsané scénáře a nadprůměrná režie Vás udrží u obrazovky do konce každé epizody. Věrný zůstávám...