Recenzie (426)
Okna (1975)
Milé.
Alone Time (2013)
Nevím si rady. Je to příjemný, oddychový film o hledání klidu v nádherné přírodě. Jako takovému bych mu dala 5 hvězd. Thriller to je posledních 5 vteřin. Víc napětí film nenabízí. 60%
I Heard It Too (2014)
Vykradený plot twist z creepypasty, to je vše, co snímek nabízí. Nevysvětlený konec. Otec chyběl proč? 20%
The Miracle Man (1919)
150 vteřin nehodnotilených. Škoda, že film nadobro zmizel.
The Moonlight Man 2 (2017)
Delší a ještě horší, než jednička.
Noctuelle (2019) (študentský film)
Animace se mi líbí, hororové ladění rovněž, a boj na střeše za hustého deště je vrcholnou scénou tohoto krátkého loutkového příběhu. Ale děj jak kdyby psal nějaký začátečník, a nebo ho vlastně nepsal vůbec - vymyslel ho, zatímco seděl na židli, a začal jej animovat. Onen závěrečný výkřik zla budiž jedním příkladem za všechny, co si myslíme, že divák od hororu očekává, ale vlastně to není pravda - neb co už bylo viděno tisíckrát, víckrát už vidět nechceme. 65%
Nezapomeň na mě (2019)
Můj největší favorit na zlatou sošku. Bohužel to dopadlo jinak.
Sestra (2018)
Černobílý vizuál je epesní, příběh ponurý, dokud ho vyprávíme směrem kupředu, a vlastně i poté, co se dozvíme oč vlastně běží. Škoda, že jde jen o takové krátké melancholické přemítání hlavního hrdiny - takovou pesimistickou úvahu. Jakmile se dozvíme pointu, film končí, namísto aby byl příběh rozvíjen nějakým směrem,například jak by se celý jeho život skutečně odehrál jinak, kdyby.
Micbull (2019)
Rozkošný příběh o zvířecích přátelích. Psa a kočku svede dohromady život. Nerozumí si, bojí se, zlobí se na sebe. Krize je spojí a musí bojovat spolu, neboť jen tak jsou silní. Závěr je idealistický, extrémně zjednodušený happyending. Ne, že by to nebylo hezké, ale kolik takových jsme již viděli, a napsat takový příběh nemohlo zabrat víc času než popíjení ranní kávičky. 65%