Recenzie (11)
Zabil som svoju matku (2009)
první polovina mě dost nudila, ale jsem rád, že jsem se jí prokousal a počkal si....Dolan mě vážně začal zajímat....
Pianistka (2001)
Ano, mělo to šokovat....a já se cítím plně šokován....už dlouho mě žádný film takhle nezúzkostněl....tři hvězdy za příběh a dialogy, čtvrtá za herecké výkony a pátá je za závěr....
Shortbus (2006)
Jeden z nejlepších filmů s queer tématikou . . . . dokonale poeticky vystavěný příběh prakticky všech postav, melancholie a touha po sebepřijetí, ke kterému nedochází, ať už kvůli neschopnosti dosáhnout orgasmu, či neobvyklým sexuálním tužbám . . . . do toho plně otevřená nahota a sex, který je ve filmu proto, že Mitchella nejspíš už fakt sralo, jak jsou všichni puritánští a skrývají skutečnost do zbytečně nepřirozených "erotických" scén, které předstírají estetičnost a čistotu sexu . . . . zbytečně (snad ze strachu) opomíjenej klenot moderní kinematografie
Letní bouře (2004)
To hodnocení nemyslíte vážně . . . . jsem teplej, ale mám vkus. . . . . film, kterej by naprosto propad, kdyby se jednalo o heteráky, jako nudná teenagerovská komedie, kde se každá druhá scéna tváří jako začátek LACINÝHO soft porna . . . . když už někdo prahne po "queer cinema" ať se podívá na Vojákovu dívku, Hedwig, nebo Shortbus, případně i C.R.A.Z.Y. . . . . tohle byla naprosto zbytečná hodina a půl, kterou mi už nikdo nevrátí . . . .
Bedári (2012)
čtyři hvězdy za skvělou Anne Hathaway, Gavroche a malou Cosette....
Vzpomínky na lásku (2004)
tak jsem si pobrečel....jako důkaz fungujícího filmu mi to stačí....to a herecký výkony....
Frankenstein (1994)
scéna s hořící nevěstou je dokonalá...na svoji dobu je to úžasná eskamotáž...
Písně o lásce (2007)
"Miluj mě méně, ale miluj mě dlouho" a Leprince-Ringuetovi by neodolal nikdo...
Kliatba z temnôt (2012)
ano tohle je horor podle mýho gusta...skvělý herecký výkony, především Em je úžasná, skvělý efekty...fakt sem se bavil...
Sinister (2012)
naprosto nechápu v čem by měla být tahle lekačka lepší než ty ostatní...naprosto předvídatelný děj, zbytečná rozvleklost a i těch lekaček je tam celkově asi jenom pět...opravdu jsem se nudil...a mrzí mě to, protože jsem se na tenhle film fakt těšil...z letošních hororů bych dal rozhodně větší přednost Cabin in the Woods a The Possession...a s loňskym Insidious se to rozhodně nedá ani srovnávat...