Recenzie (1 486)
Doba ľadová: Scratove príbehy (2022) (seriál)
Poslední díl je super.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Lavický je fakt hovado a Štáfek se snad pro tu roli narodil. Prachař nebyl tak dobrej, jako v seriálu, ale jinak jsem se už takhle dlouho nenasmál. Já jsem netopýr?
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
Mě to vůbec nebavilo. Ale ani trochu. Začínám se vážně bát, co uvidíme ve trojce. Protože se Strážcema to jde z kopce. Chápu, že speciál nedostal moc peněz na nějaký cgi efekty, ale Groot vypadá vážně strašně. To je jak původní oranžový predator, do kterého se oblékal JCVD. Starší ročníky vědí, o čem mluvím. Fakt těžkej průměr. Ani soundtrack není bůhví jak dobrej.
Zátopek (2021)
Super. Na tenhle film jsem se hodně těšil a jsem spokojený. Jen teda občas nebylo rozumět (špatný zvuk), což mi teda hodně kazí celkový dojem a taky pasáž s australským přítelem mi přišla dlouhá a vlastně úplně zbytečná. Čekal jsem nějaký pořádný trénink či předávání tajných přísad, ale v podstatě to byla jen “obyčejná” návštěva. Herecké výkony perfektní.
Vianočný príbeh (2022)
To tohle mě hodně bavilo. Herecký koncert celé plejády herců, z které bych vyzdvihnul především Rodena, Kaisera a Čermáka. Fakt příjemný a povedený.
Noční režisér (2022)
Možná zajímavější než celý film. Ale je to zbytečně natahované a klidně to mohlo být o 20 minut kratší. Každopádně super ukázka, že sny se občas vážně splní.
Vlkolak - Nočný lovec (2022) (TV film)
Body za představení Man-Thinga (to bylo fakt perfektní) a za atmosféru. Jinak teda nuda a těžký průměr. Ale uměl bych si takhle představit noční jízdu s Midnight Suns. To by bylo prima
Val (2021)
Vždycky jsem považoval Vala za průměrného herce, primadonu, chlapce s nafoukaným frňákem. Díky za tenhle dokument, protože to leccos vysvětluje přináší odpovědi na některé otázky.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Docela by mě zajímalo, jak by vypadal BP s Chadwickem - byl to obrovský sympaťák. Namor je bad ass, se silným motivem a rázným naturalem, akorát se mi nelíbí casting. Představoval jsem si někoho s ostřeji řezanými rysy a možná lépe stavěného - takovej typ Cavil. Nicméně BP2 funguje, silný důraz na ženský element a přírodu. Riri Williams vypadá fajn a bude asi dobrý member. Takže celkově se mi to líbilo, určitě víc jak jednička. Ale mám teď nutkání si ji opět znovu pustit.
Ježko Sonic 2 (2022)
Tak jednička byla přece jen lepší. Jim skvělý, o tom žádná. Ale jinak všechno ostatní bylo špatně. Jako linka s tajnou organizací a svatbou, byla vyloženě trapná, z Marsdena se stal nesympatický hňup, proč je Knuckles takový hlupáček a proč je Tails jak bezpohlavní? Prostě všechno špatně. Další díl už nechci.