Recenzie (292)
Vlasy (1979)
Vitalita, originalita, svoboda, radost ze života, dále postoj k válce ve Vietnamu, pro mě nečekaný závěr.. Ze začátku jsem nevěděla, ale muzikál mě pohltil a ráda se na něj podívám znovu.
Třináctá komnata (1968)
Asi jsem tenhle film nepochopila.. Trošku mi to přišlo jako nějaký psycho, občas dost strašidelný...
Agent bez minulosti (2002)
Sice jsem to viděla už podruhý, ale nevadilo mi to. Poměrně zdařilý akční film
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Váhala jsem jestli odpad nebo 1hvězda... Nakonec teda aspoň ta jedna.. Film příšerně přitažený za vlasy se stupidními vtípky, kterým jsem se fakt nezasmála a byly dost trapný. Nebýt na tom v kině s přáteli, tak to ani nedokoukam.
Pán a pani Smithovci (2005)
Střílečky a rvačky víc než absurdní... Ale dejme tomu plus za popichování a hašteření manželů Smith. Průměr - 3hvězdičky
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Jako malou mě to fakt rozplakalo...
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Na tento seriál jsem se vždycky moc těšila...
Róza, strážné strašidlo (1994) (TV film)
Pěkný film pro dětské publikum. Mě se líbili rodiče - maminka psycholožka a tatínek psychiatr a jejich vtipné rozhovory a reakce a "demence z povolání" :D
Kate a Leopold (2001)
Vzhledem k tomu, že je to další americká romantická komedie, tak jsem mnoho nečekala.. Leopold - galantní, šarmantní gentleman.. Přesně ví, co ženy chtějí slyšet a myslí to upřímně... Nevím jestli bych osobně s tak "dokonalým" chlapem vydržela, každopádně u mě zabodoval.
Temný rytier (2008)
Poutavě natočené.. V kině na můj vkus až příliš hlučné... Ale zase z toho mam určitě větší zážitek než kdybych se dívala třeba doma... Trošku mě mrzí, že ta část se dvěma tvářemi je tak krátká. Už od malička (po želvách ninja) byl Batman (a pak ještě Vinnetou) mým oblíbencem...