Recenzie (3 657)
Misia na Mars (2000)
Bože, mě se to tak líbilo? Možná to bylo tím prostředím, nevím...fakt nevím...Brian de Palma? Gary Sinise? Tim Robbins? Já prostě nemám výhrad, snad až na dvě, kdy se s prvními záběry na Marsu vkrádal pocit umělosti a potom při hudbě Ennia Morriconeho, který se snad vykrádal, poslední dobou mi připadá, že všechno skládá podle podobného mustru (jeho hudba zde mi připomněla Misi a Věc - při scéně "Stav nouze.")
Pravidlá muštárne (1999)
Tenhle film je pro mě tak trošku neuchopitelný, protože do jisté míry moc nerozumím tomu, v čem je tak vyjímečný (možná tou poetikou), ale dojmout jsem se nechal s potěšením. Taky bylo proč.
Lawrence z Arábie (1962)
Pokud máte rádi krásné scenérie, historický háv a epickou hudbu, užijete si. Přesto musím napsat, že jsem se díky délce chvilkami neubránil lehké nudě. Ovšem výkon Petera O´Toolea v roli zvláštního (zajímavého) muže je pozoruhodný.
Podozrivé správanie (1998)
Nápad je to jistě zajímavý, ovšem nedotažený a zpracování je toršku utahané. V závěru se to chválabohu otočí, což je jistě dobře. Perfektní je scéna z blázince (nebo co to je.)
Bunny (1998)
Sentimentální + dojemné = vynikající.
Pravda o Charliem (2002)
Skoro jsem usnul. Film se snaží působit akčně a složitě, ale vůbec mu to nejde. Tak například s postavami se vůbec neztotožníte, takže je vám šumafuk, jestli je ten či onen hajzl a nebo klaďas, kolik má jmen, popřípadě jestli na vás vybalí další rádobyšokující odhalení.
Anděl Exit (2000)
Dobré je, že každý film Vladimíra Michálka je úplně jiný. Je jasné, že tenhle měl připomenout drogy, sekty, neutěšené poměry v jakémkoli velkoměstě atd. atd. a to se mu podařilo na výbornou. Chvíli trvá, než si na tu kameru a styl a herce zvyknete, ale to je asi tak všechno. A navíc: ta ségra v podání Věry Galatíkové je nepřehlédnutelná. Pro ni naprosto netypická role, I think.
Hurikán v ringu (1999)
Bláhově jsem si myslel, že mě začne film bavit, jakmile začne "soudní drama." Rád jsem se mýlil. Považuju ho za generační snímek. Díky tomuto tématu jsem mu odpusti určité mdlé pasáže.
Leví kráľ (1994)
Ale jo, malé dcerce jedné mé přítelkyně se to jistě bude líbit. Kdyby šlo o mě, písničky se mi zdály docela nudné a nepotřebné a moralizování...ale to už tam asi patří. Disney. Děti. Výchova. Nevím... :-)
Panenka proti zbytku světa (2001)
FOTBAL!!!