Recenzie (109)
Expanze (2015) (seriál)
Nič lepšie za posledné roky v Sci-Fi seriáloch nevzniklo. Aj keď toto má tiež svoje muchy. Škoda, že S06 je posledná. 3.5*
Finch (2021)
50%
Castlevania - Season 4 (2021) (séria)
Celkom fajn. Akurát záver s Lenore bol silený a nedáva veľmi zmysel.
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
70%
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Škoda tých mnohých dier a nezmyslov v scenári, lebo vizuál išiel kvalitatívne hore. Chcelo by to naozaj dobrého scenáristu, ktorý by to pozdvihol z béčka.
Zaklínač - Ztráty (2021) (epizóda)
Ten útek. WTF?
Oblivion: Nevedomí (2013)
Plot hole galore!
Černé zrcadlo - USS Callister (2017) (epizóda)
Plot holes everywhere. Z DNA vygenerujeme digitálnu kópiu osobnosti aj so spomienkami. Seriously? Toto má byť inteligentné sci-fi? Veľké sklamanie.
Deadpool 2 (2018)
70%