Recenzie (109)
X-Men (2000)
70%
X-Men 2 (2003)
70%
X-Men: Wolverine (2009)
Trochu prekombinovane. A Deadpool je total fail. Ale inak celkom bavilo. Hra rovnakeho nazvu je ale o dost zabavnejsia.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Zatial asi najlepsi X-Men hrany film. 75%
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
50%
Avengers: Pomstitelia (2012)
Vidim to tak na 60%, max 65%
Thor (2011)
Zabavna, mierne priblbla jednohubka. 2,5-3 hviezdy
Sherlock (2010) (seriál)
BBC rulez
Forrest Gump (1994)
95% je prilis vela, preto davam 3*, inak by som dal 4
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Par naozaj zabavnych momentov (prvy dialog stalona so schwarzom), ale dementny scenar. Celkovo ma to nedokazalo pohltit. Vytrhane nafarbene obocie a nechutne namejkapovany xicht mi na Stallonem dost vadili. Tento gay vzhlad dost podkopaval jeho drsnu pozu.