Recenzie (51)
John Adams (2008) (seriál)
Je úžasné že HBO ponúka takéto množstvo kvalitných seriálov. Opäť dokonalé zachytenie doby a človeku začne byť jasnejšie prečo je v američanoch toľko patriotizmu. Vynikajúce zobrazenie politiky a emotívne zachytenie osobného života Johna Adamsa.
Búrlivé víno (2012) (seriál)
Prečo sa tie slovenské seriáli berú tak vážne, divák si počas sledovania nemá kedy oddychnúť. Tvorcovia úplne odmietajú realitu a ostáva len herecká šeď opakujúca patetické dialógy, odohravajúca sa v sterilnom prostredí kulís, bez života a bez nápadu. A hlavne je cítiť že po vyriešení základných problémov postáv v prvej sérii, tvorcovia nebudú vedieť kam sa s vývojom príbehov pohnúť a seriál skončí a nahradí ho iný, podobný a tak dookola a dookola..
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Netradičný film o tehotenstve. Nič zaujímave sa v tomto filme nedeje, toto by stačilo maximálne na jednu epizódu seriálu. A jednoznačne sú v tejto filmovej sérii upíri totálny lúzri ktorým sú ich schopnosti v podstate na nič.
Lukostřelci (2011)
Úžasne priamočiaro a napínavo natočený film.
Scientologie (2011) (TV film)
Najhorší dokument čo som videl. Celé to bolo len o tom ako sa rodičia nemohli stretnúť so svojími deťmi, zbytočné tlačenie na emócie. Musel som sa občas smiať ako je to zlé natočené, tie prestrihy počas rozhovor na redaktora s chápajúcim výrazom, alebo príbeh o tom ako za trest museli vyčistiť odpadkové kontajnery ma už regulérne rozosmiali, a hovorca scient. cirkvi musel byť len dáky herec lebo bol úplne mimo. Na záver som očákaval niečo v štyle že ide len o fiktívny dokument s hercami podľa vymysleného príbehu.
Skřivánci na niti (1969)
"Pretaví vás doba". Takú surovú satiru som možno ešte nevidel. Aj napriek tomu že tu je zastúpená romantika a humor tak ten podtext krásne vyniká a ukazuje nezmyselnosť komančovského režimu. V závere som bol dojatý ale taktiež som v duchu krútil hlavou nad toľkou krutosťou doby.
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
úžasná sračka...Nispel vobec nevie pracovať s vývojom príbehu, celé je to splašené, z akčných scén sa mi krutia oči ešte doteraz, Momoa fajn ale oproti "barbarovi" z Game of thrones je to len veselý chlapík..a záporak sa celý čas chce dostať k magickej maske ktorá mu nepridá žiadnu silu ani žiadne nadprirodzené schopnosti WTF..neznášam Nispela
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Tento seriál neznášam. Je to obyčajne pozlátko s nesympatickými hercami (Caruso najnesympatickejši herec vôbec). Prípady sú primitívne, postavy neskutočne nezaujímavé a ploché (samozrejme okrem modeliek ktorých sa tu vyskutuje habadej v každom diely).
Vrana (1994)
Nečakal som až takú béčkovosť a celkovo mi to prišlo určené mladučkému divákovi ktorý objavuje čaro gotiky v tomto dosť primitívnom filme. Akčné scény nudné a zle natočené. Na to aký sa stal z toho kult som očakával väčšiu kvalitu.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Nefunkčný ako film ale zábavný ako čistokrvná prehliadka digitálnych efektov.