Recenzie (61)
Equalizer (2014)
Po dlouhé době film, po jehož skončení jsem si řekla: "Tak tohle musim vidět znova!".
Pod kožou (2013)
Nenechte se zlákat obsahem.
Temný prípad (2014) (seriál)
Naprosto přestřelený hodnocení! Po 4. dílu už mě to nebavilo, dokoukáno jen ze zvědavosti co teda přijde za zvrat... a ten nějak nepřišel...
Trabantom až na koniec sveta (2014)
Skvěle sestříhané, vtipné i napínavé... Kam se hrabou všechny road movie, scénář byl opět napsán samotnou cestou... Ale pomalu vám začínají docházet kontinenty, co pak budete dělat? Držím palce do další výpravy :)
Vítejte v KLDR! (2008)
Parta buranů a primitivů snad horší než celá země...
Mizerný dedko (2013)
Už dlouho jsem nepoprskala obrazovku... Jízda při který si nevydechnete...
Divoký anjel (1998) (seriál)
Jo je to totálně blbý, ale když se to porovná s jinýma podobnýma tvorbama, je Divoký anděl vlastně nejlepší z nejhorších... Bývá to i docela vtipný... A navíc je to moje srdcová záležitost z dětství :)
Svadobná noc vo Vegas (2008)
Problém většiny komedií je, že nedokáží udržet to rozjeté tempo. 3/4 filmu byla skvělá, vzájemné naschvály v bytě, honička po městě.... Ale ke konci to zase sklouzává do té typické nudné romantické břečky a je po komedii. A to mi pak vždycky znechutí celý film.
Macík (2012)
Film hodně brzdí ty romantický pasáže, dost mi tam vadili, jinak bezva, některý scény výborný.
The Samaritan (2012)
Proč taková nízká procenta? Ten film tak blbej neni, já si na něj ještě párkrát po shlédnutí vzpomněla, což se taky často nestává.