Recenzie (6)
Terapia láskou (2012)
Oskara hlavní herečce snad jenom za pohled v poslední fázi filmu, kdy začne číst dopis od Pata...a to mi připadá zoufale málo.
Cinematerapie (2010)
Režisér nechává velmi dobře na divákovi, jestli se bude té které postavě smát, nebo s ní soucítit. Olivka Žižková s Tomášem Chourou, to je kombinace postav, na kterou musejí režiséři čekat frontu. Ivan Vojnár je zde dává do přímé konfrontace a já mu za to tleskám.
Päť minút od neba (2009)
Krátké, zajímavé, věrné...pro mě víc než jen Pošta pro tebe poirsku.
500 dní so Summer (2009)
Dalo by se říct krásné, idylické, lehké, laciné...ale přesto chci.
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
[Oskarová noc 2009+2010] První díl vás baví, při druhém pochopíte, že ty fóry budou všechny na jedno brdo, a při třetím prosíte, aby to už někdo vypnul.
Škandál na strednej (2008)
Inspektor Colombo v menším provedení (jinak si nedokážu vysvětlit ten kabát, kterej hlavní hrdina nosí) ve spojení s něčím ala Prci, prci, prcičky je vážně špatná kombinace.