Recenzie (28)
Už teraz mi chýbaš (2015)
Celý film byl vlastně jen čekání na smrt a narození dítěte. Kdyby to bylo o půl hodiny kratší, tak by se nic nestalo.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Kdyby nebyl Revenant tak ukrutně a zbytečně dlouhej film, tak by to byla pecka a mohl mít plnej počet. Takhle 9/10.
The Whispers (2015) (seriál)
Vydržte těch pár úvodních dílů, které vás zasvětí do děje. Jsem u osmého dílu a asi si z bytu nechám odpojit veškeré elektrické spotřebiče a budu si svítit baterkou. 8/10
Jupiter na vzostupe (2015)
- příšerní herci ✓ - tragickej scénář ✓ - létající boty - wtf? ✓ - přes dvě hodiny nudy ✓ - člověk(?) se sloní hlavou, mluvící draci, lebkouni a další nesmysly ✓ - krvavá rána na břiše zaplácnutá vložkou. A nebyla to vložka do bot ✓ - nahá Mila Kunis ✗ 0/10
Drakula: Zrod legendy (2014)
Chlap, který se promění na tisíce netopýrů a pomlátí sám celou armádu? Seriously?
Na vine sú hviezdy (2014)
Hvězdy nám nepřály je nejmilejší a nejsmutnější film, jaký jsem kdy viděl. Uf, mám dost. Ještě že nemám slzný kanálky. Oh wait..
Lego príbeh (2014)
Hustěnka!
Všetko je stratené (2013)
One man show Roberta Redforda All is Lost je skvostá, dojemná, realistická a rozhodně ne nudná perla v moři survivor filmů. 10/10
Insidious (2010)
První půlka slušná, docela fajn lekačka. Na ně už jsem ale trochu starej a měl jsem chuť to vypnout. A kdybych to udělal, nic by se nestalo. Druhá půlka filmu byla nudná, až jsem u toho chvílema usínal. Takže ve finále velmi průměrný film. 50%
Gravitácia (2013)
Sandra Bullock, ač už není nejmladší, zahrála skvěle. George Clooney měl celkem úsměvný hlášky a 3D konečně dávalo ve filmu smysl. Kde jinde by se taky mělo využít, když už ne ve vesmíru.